SERWIS - Intercable

Przejdź do treści

ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE

Narzędzia objęte gwarancją , można przesłać do nas na koszt serwisu za pośrednictwem firmy UPS podając nasz nr klienta 0W965F.
Przesyłki wysłane na nasz koszt za pośrednictwem innych przewoźników nie będą przyjmowane.

ZGŁOSZENIE POGWARANCYJNE

Narzędzia po okresie gwarancji należy dostarczyć do serwisu na swój koszt. 
Formularz zgłoszenia serwisowego
- wersji do wydruku i przesłania wraz z narzędziem


Wszystkie czynności serwisowe wykonywane są przez kompetentnych serwisantów posiadających odpowiednią wiedzę, doświadczenia oraz certyfikację producenta.
 
Naprawy oraz przeglądy wykonywane są w Autoryzowanym Centrum Serwisowym. Wszystkie prace prowadzone są zgodnie z procedurami określonymi przez producenta. Posiadamy również strefę ochronną ESD do prac związanych z naprawą elementów elektronicznych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie wszelkich informacji drogą elektroniczną.
Gwarancyjne
Pogwarancyjne
Przegląd okresowy
Nasi serwisanci są do Państwa dyspozycji:


+48 52 35 37 200


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Wróć do spisu treści